У школах змінять підхід до вивчення історії Голокосту та війни
Учні братимуть участь у інтерактивних дослідженнях, шукатимуть свідчення у домашніх архівах і місцевих музеях та записуватимуть спогади очевидців.
Робоча група при Міністерстві освіти та науки України схвалила нову методику вивчення історії Голокосту та Другої світової війни у школах.
Про це повідомляє Українська правда. Життя
Планується, що школярі візьмуть участь у інтерактивних дослідженнях, шукатимуть документальні свідчення в домашніх архівах і місцевих музеях та записуватимуть спогади очевидців. Оцифровані знахідки учні самостійно додаватимуть на онлайн-платформу “Червона точка пам’яті”, створену Меморіальним центром Голокосту “Бабин Яр”.
“Платформа “Червона точка пам’яті” дасть учням можливість працювати з реальними історичними джерелами, які вони будуть знаходити самостійно або з допомогою родичів. Це навчить школярів працювати з артефактами та поглиблювати знання”, – підкреслила головна спеціалістка головного управління загальної середньої та дошкільної освіти МОН Раїса Євтушенко.
На платформі будуть зберігатися матеріали для вивчення історії Другої світової війни та Голокосту. У вересні її презентують для широкого загалу.
Координаторка освітніх проєктів Меморіального центру Анна Мазарчук вважає, що завдяки онлайн-платформі школярі отримають доступ до першоджерел та зможуть думати та діяти як історики.
“Ми хочемо, щоб усі школярі вивчали історію не тільки за параграфами підручників, а й у спільній дослідницькій діяльності”, – зазначила Мазарчук.
За її словами, залучення вчителів-методистів та педагогів-практиків із різних регіонів сприятиме впровадженню проєктів у реальних шкільних умовах.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що дослідники проєкту “Імена” Меморіалу Голокосту “Бабин Яр” оцифрували понад мільйон документів ХХ століття, які стосуються періоду окупації Києва 1941-1943 років, трагедії Бабиного Яру, переселення євреїв у довоєнний час.