Соцмережі обурила “голодна туса” західноукраїнського блогера у День пам'яті жертв Голодоморів
Українців закликають тиснути на компаній-рекламодавців присутніх на святі блогерів, аби ті розірвали із ними контракт.
27 листопада блогер та шоумен Олександр Заліско влаштував у Львові помпезне святкування з нагоди свого дня народження. Для цього зняв зал у Будинку вчених та запросив інших блогерів-мвльйонників. Гостей розважав ведучий Володимир Остапчук. Він виклав фрагмент події у сторіз, назвавши її “голодною тусою”. Це неабияк обурило українців, які провели паралелі із роковинами Голодомору.
Зокрема письменниця Юлія Сливка на своїй сторінці в Інстаграм опублікувала доволі емоційний пост, у якому підкреслила, вважає, що за такий контент варто ввести кримінальну відповідальність.
“Здається, ви не розумієте, про що мовиться. Бл**ь! Ви могли просто не народитися. Не було б розваг! Нас з вами могло не бути. Винищували націю! Закатували 4 мільйони нас. Нас! Серед цих людей були ваші предки. Пошукайте в книзі національній пам'яті своє прізвище. Ви знайдете дітей одного року, семи, п'ятдесяти, дев'яноста років, вагітних жінок. Люди їли один одного. Люди варили своїх дітей, бо божеволіли від голодування. Скажіть, ви теж збожеволіли?!”, – написала вона.
Негативно висловилася і львівська журналістка та ведуча Марія Шиманська.
“Хочу всім учасникам дійства побажати достатку і не рахувати зерн пшениці, і хоть краплю розуму та моральності! На заході було чимало відомих людей! Осіб, які формують думки мільйонів! І вони мають понести відповідальність! Як мінімум ми маємо відписатися від їх сторінок, а роботодавці розірвати контракти! Бо таку байдужість до трагедії свого народу толерувати не можна! Колись байдужість призвела до мільйонних голодних смертей”, – написала Шиманська.
Таку ж думку висловили й багато інших користувачів. Вони закликали тиснути на компаній-рекламодавців блогерів, аби ті розірвали із ними контракт.
“Заходите на новину, де є список блогерів, які зробили “Голодна блогерська туса” на День пам'яті жертв Голодомору. По постах дивитесь, які продукти ці блогери рекламують. Пишете в коментарях продуктів та компаній чи не западло їм співпрацювати з такими блогерами. Як показав приклад Ді Робенс, вони розуміють лише мотивацію грошей,а не слів. Немає контрактів на рекламу – немає грошей”, – написав журналіст Олександр Рудоманов.
У свою чергу блогер-іменинник Олександр Заліско відреагував на закиди, заявивши, що “всі стали дуже правильними”.
“Тобто всі 27 листопада не дивились телебачення, не ходили в ресторани, не співали, не слухали музику. Прямо всі 27 числа сумували цілий день? І всі знали про це число наперед? Всі думали тільки про це число?...27 листопада – це мій день народження! І я святкую свій день! Я не обирав день, коли мені народитись. І я святкую його так, як захочу! Кожного року я святкую свій день народження в останню суботу листопада. І жодного року це не хвилювало нікого. Так чому хвилює цього року? Чи може насправді не хвилює? А це черговий привід звинуватити когось в чомусь?” – написав він.
Водночас блогер проігнорував, що українців обурило не саме святкування, а недоречна “назва”, яку для нього обрали – “голодна туса блогерів”.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що у Львові підлітки влаштували свято на Меморіалі Героїв Небесної Сотні.